Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T00:55

CINTA GILA GILA :)


Bang Mereni sedih dengar lagu ni... lagu Permata untuk isteri.Bang Mereni ingat janji abang dulu nak beri Mereni bahagia..
Kita pernah janji untuk kecapi hidup berumahtangga dengan aman sentosa!Kita bayangkan saat indah balik dari sekolah kita masuk terus dalam bilik kunci pintu rapat!! Dan kita main tembak tembak guna pistol ayag yang budak budak main tu!!.hihihihi!!Dan kita bayangkan kalau tetamu mai pun Mereni tetap duk atas riba abang tanpa bangun beralih tempat duduk!!hehhehe dahsyat tu kan?? Apa punya imginasi kita yg teruk sangat!!
Kita makan di kedai saja tiap tiap hari sebab abang tak mau tangan mereni jadi kasag!!Basuh kain kita hantag dobi saja!!
Tiap tiap bulan kita pi makan angin di mana saja ikut budget.Naik Air Asiapun jadilah kihkihkih jimat sikit!!Mula mula kita pi Thailand dulu la dekat sikit hihihihi pastu Vietnam.. dan seterusnya kita perabis duit abang tu.Takut nanti penuh sangat dalam bank!

Kalau abang teringin nak menikah lagi mereni kata tak pa ..tapi kain kotog semua pi basuh rumah bini muda hihihih!!
Dan janji kalau abang sakit kronik abang kena duk umah bini muda abang!!Satu lagi malam Jumaat abang mesti berada di rumah Mereni sebab kita nak rebut sunat malam JUmaat! Perghhh!!Bab wasiat abang kena wasiat siap siap semua harta abang jadi milik Mereni sorang!!Arggh kaya aku!! :) Anak anak abang dengan bini lain tu kita letak di rumah kebajikan masyarakat saja sebab nanti Kebajikan Masyarakat tak dak keja! :)

Banyak lagi janji kita kan bang?? Sat nak perah otak nak ingat balik ...satu lagi abang janji kad ATM gaji abang Mereni yang pegang kihkih..tapi semua ni adalah kerana cinta dan kasih akan dia akan daku hehehheh

Mereni mengelamun lagi...kali ini tidak berdaya lagi kerana dah tak larat nak perah otak mengingatkan janji janji manis ketika memadu asmara dulu...
4 Komentar untuk "CINTA GILA GILA :)"

bagus..! kalau yang kena sakit kronik tu singgal le ke laman saya:
sila klik di sini

Suka menulis tapi kini banyak menulis di facebook :)

Tanpa nama laman mana pasal x letak link?

Back To Top