Pengikut yang taksub hahahha

Midah Janda Dahaga Sangat...


Midah


Malam itu Midah gelisah di tempat tidur.Dia begitu gelisah tidak dapat melelapkan matanya sejak kekasih skendelnya meninggal dunia akibat kemalangan ketika merempit motosikal tanpa lampu.

Midah terbayang wajah lelaki macho tinggi lampai berkumis nipis dan berkulit hitam legam mengalahkan Mat Bangla.Kalau lah jantan tu masih ada lagi tentu mereka dah ber 'shake hand' di pejabat kadi.Nak buat cemana Tuhan lebih sayang abang Dolah dia tu.Kalau tak mampos agaknya tentu duk gila merempit dengan aku aku sekali terjun gaung !!Rungut Midah.

Midah juga hairan kenapa dia termengurat sidia ini??Siapa yang mengurat siapa??Entahlah mungkin dah ditakdirkan bertemu..

Midah berkulit putih kuning,mata bundar mengalahkan Hema Malini dengan gaya pinggul yang besar mengalahkan bumper Vios tu sering menjadi bahan usikan pak cik kantin tempat Midah bekerja.Memang pak cik tu gatal tak padan tua nak mampus sungut Midah dalam hati tiap kali orang tua itu menguratnya.

Midah dah lama hidup menjanda sejak mantan laki dia menceraikan dia akibat skendel dengan Cina tokey ikan di pasar.Dengan Cina tuapun Midah boleh buat keje maksiat tu.. sebab Cina tu lah Midah sering dapat ikan free :) Memang Midah ni jenis kuat nafsu orangnya. Jenis keturunan mamak ni memang lah kuat sikit nafsu serakahnya.

Midah masih muda dan kini dia kehausan kasih sayang ..apatah lagi malam ni malam Jumaat.Dulu malam sunat ni la dihabiskan bersama mantan suaminya.Bahagia juga walau itu semua hanya kenangan.

Midah terus bangun dan menuju ke bilik air,dibeleknya susuk tubuhnya yang agak berisi itu.Kenapa tidak ada orang sudi berbinikan aku yang masih comel dan ayu ini??Susuk tubuh aku ni memang mengggiurkan tapi kenapa aku harus biarkan ?? Midah tersenyum kembali bila teringat kenangan manis yang hanya dia dan kekasih gelapnya sahaja yang tahu..rindunya Midah pada sidia di tengah malam yang suram dan syahdu ini...Ya Midah terlalu dahagakan kasih sayang...kasih seorang lelaki...ya sangat sangat dahaga!!Dahaga !!Dahaga!!

Midah terus ke dapur ..lalu membuka pintu peti ais.Midah berasa sangat dahaga lalu Midah terus minum air daun ketum dalam peti sejuk itu sampai pening dan Midah terus koma sampai ke pagi di depan peti sejuk itu....

Sekian terima kasih kerana membaca... :)))))

Mesti hampa pulun baca sampai habis kut kut la ada babak babak yang diingini hahahhah terkenaa terkenaa!!padan muka!!

6 ulasan:

Saiee Driss berkata...

Alahai punya cerita. Naik semacam rasanya habis membaca

ajijasin berkata...

ishhh... tak semenggah tul la...
ape le Dollah lak... ta da nama lain ke...
tak senonoh...

Tirai Hidup berkata...

hehhehe saja syok syok bang Saiee ,,,eh Dolah pun masuk komentarr thanks yeaahh

shanorkb berkata...

dah mmg dasar lelaki lagi ada nafsu dik

shanorkb berkata...

dah mmg lelaki selagi ada nafsu dik

shanorkb berkata...

dah mmg tu lumrah nafsu leleki