Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T05:39

BRA SEMPENA RAMADHAN UTK IBU GURU DI BALI

BRA SEMPENA RAMADHAN UTK IBU GURU DI BALI :)
Gambar mereka ini yang saya curi dari facebook seorang sahabat FB tapi jadi isu hangat di facebook saya sehingga saya dimaki hamun oleh yang menamakan dirinya dengan GAGAK RIMBA DAN MARIA FARIDA.Mereka berdua adalah orang yang sama kerana cara menulis sama gayanya.Saya ni nakal dalam penulisan hehehh tapi niat saya tu hanya nak fokus dari segi sejarah dan pemikiran manusia yg masih belum bertamaddun pada 1942!Kita sangka manusia pada masa itu dah agak moden dengan kedatangan penjajah Eropah..tapi meleset bila terjumpa gambar 1942 mereka masih primitif macam penduduk hutan Amazon! *Kali ni saya dah jahit bra utk semua wanita yang dikatakan guru guru sekolah di Bali Indonesia pada 1942! :)
1 Komentar untuk "BRA SEMPENA RAMADHAN UTK IBU GURU DI BALI"

macam ni pun ada ka??? macam2 la...

Back To Top