Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T08:05

Kamben Yang Ku Curi hahhahha!!


huh...fuhh!!penat tau masuk curi kamben ni sebab dia buas tak dok diam dan asik mengembekkk mmbeekkk mmbekkkk dia ingat nasik lembek ka???Aku guna gam tembak aku gam mulut dia dgn sadis macam aku lepas geram kat tuan dia....hahhahhah!Tuan dia ialah si askar tu la!!!!hahhahha!
cadang ku nak sembelih kamben ni Raya ni hahhah....sebelum sembelih aku nak sula dulu kamben si Kamazaim ni...baik ko minta balik kamben ni dalam tempuh 24 jam dari sekarang!!!!Aaaahhh sadisnya ...puas hatiku!
Tag : Lawak Lawa
3 Komentar untuk "Kamben Yang Ku Curi hahhahha!!"

hahaha jangan marah cik lawa..muahaha nak sula kambing tu,silakan...hehe kamezaim ada banyak ekor lagi kambing dkt belakang rumah..haha

kambing ni xpe,dia xpakai g-string macam badak cik alwa..muahaha ish..ish..ada ke patut bagi badak dia pakai g-string dia yang 5 tahun dulu..muahaha

menciiiii....g string tu aku x nah beli tauu!!Tu ko yg boh yg nenek ko punya kamezaim hahhahha!Ko nak kaver kata aku punya!!cesss!!!

Back To Top