Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T06:05

Proton Persona KCH kecoh!!Kuch!!Kuch!!


Dia dah ready nak masuk blog....

Hari ni selepas sekolah terus ke Sungai Petani untuk mengambil Persona baruku!
Excited sangat hingga tak sempat pakai....malas nak sudahkan ayat ini!
hanya aku je yang tahu apa yang aku dah buat hari ni!!!This is my first time buat keje tak senonoh ni!!hahhahha!!Tapi hati seronok sebab dapat kereta baru!Esok 2nd time drive it to school!!Tadi singgah ambil mimi pun budak budak dah kerumun bagaikan artis datang ke sekolah!Sedap drive maklumlah masih baru macam pengantin baru kan??:)
20 Komentar untuk "Proton Persona KCH kecoh!!Kuch!!Kuch!!"

Tahniah...semoga kereta baru..memberi semangat baru ..dan SELAMAT SELALU....AMIN

beli buy..
dah lama tingin persona..tunggu cue 3 bulan tau!!

nordee...
harap begitulah hendaknya semangat baru ...hhuhu ni penat bah mau tidur aku!

Huaaaa...dapat kete baru..bestnya..boleh tumpang tak?hehehe

waaa.... keta baru tu... bila nak bawa saya jejalan naik keta ni... hehehe

nanti aku pi Tawau kita naik kereta sorong!
aku tolak ko dan ko tolak aku....yeyey sssonook!!!
pastu kita ajak wis sama main kete sorong!!
kami naik dua ko jd drebar kami nak tak????
kihkihkih....

Tirana....masa bawak keta ni aku nyanyi lagu ni:

kereta lembu dari melaka,
ditarik pula oleh..
aahhh lembu perkasa!

ahh itulah dia pusaka datukku
pasti kan juga setiap waktu!

huhu memang sah drive samil dgr cd dan nyanyi sambil drive tai kdg baca doa taubat juga tau...sambil drive...illahilas tulil firdaus...

wah...wawa ko dapat kete baru ke..?

boleh la aku tumpang..hehhe
bro_zul

sama la keta kitaa kak...leh konvoi sesama nnti..

Tahniah! Best eekkkk benda baru :D

Salam.

Ingat lawa... Kau kena sentiasa...
Pandu cermat jiwa selamat.
Berhati-hati di jalan raya.
Jadilah pemandu berhemah.

Lain-lain iklan, su tak ingat la...

Kete baru???? ish! ish! ish!! ini yg buat jeles ni...
rasanya sepanjang hari ni... kak lawa mesti tak berenti-renti tersenyumkan... papepun. tahniah... ha! tali pinggag keledar belah belakang dah pasang belum... ingatlah org yg tersayang... ish! terinagt pulak satu iklan tu, ada satu budak pompuan datang sekolah penuh lebam dgn luka kat muka... pastu bapak dia dgn muka tak berdosa dok bediri kat pintu... ingatkan iklan pasal kes dera budak-budak... rupanya, iklan suruh pasang tali keledar utk penumpang belakang... buat saspen jer...
pape pun, tahniah kak lawa... patut lah dalm sari dua ni nampak makin lawaa....

sejak semalam dok sengih dan rasa tak torah tau!!tak torah tu mean tak tentu arah!

kejap kejap ada je keje nak bukak bonet la,lupa purse dlm keter la..check cermin x angkat abis le?

iss iss boleh dikatakan macam macam helah untuk pergi belek persona tu!!

Orang Kedah cakap penyakit Cewi!!!

Bro zul...nanti aku pi Putrajaya aku bawak ko ke ko bawak aku ronda tengok ikan kat tasik Putrajaya tu alaa yg ikan banyak tu??heheh

umi_e ye la bende baru...lama lama jadi buruk!Tapi ...yg buruk makin antik makin mahal kan??sebab org kata barang tua ada bender!!!hikhik

azzra..jom kita konvoi..Merdeka ni...yuhuuuu!!

hmmm... abis tu, pesona tu tidur pasang kelambu tak... letaklah ubat nyamuk 2, 3 lingkar... he

chimera....pesona letak luar umah je!mana leh letak ubat nyamuk nanti jelaga la dia....eerr ubat nyamuk sakit ada ke yg tu boleh laa..hahhahha

Back To Top