Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T07:35

DADA LAWA

Tadi aku ke hospital Kulim buat pemeriksaan dada kerana sebak sangat aku dimasukkan ke unit rawatan rapi hingga sejam disitu doktor berjaya mengesan... setelah xray dibuat dan hasilnya adalah seperti gambar di bawah ini!Aku mengalami penyakit kronik ini!!Nanes!!!!Bacalah wahai sahabatku sekalian!!!Inilah penyakit yg buat aku derita....


*Jgn marah aku dalam proses merawat duka ni!!hehheheh!
9 Komentar untuk "DADA LAWA"

wah!!! bahaya ni... sikit je lagi nak putus tu... orang kata 'retak menanti belah'... fenomena ini saya namakan sebagai penyakit sedih tahap sadis di peringkat yg paling kritikal... kena belah buang lepas tu gantikan dgn jantung pisang...

HAHAHAHAHHAHA........DOKTOR CINTA KAA,,PERIKSA TUH hinggakan keluar penyakit gitu,,hahhaa

ADRY ..sapa tak geram memain jer dia ubah template macam tukar spender???Pada hal spender pun tak tukar sekerap gitu bah!

penyakit yg ku hadapi ni berat dan boleh terbelah dua tau hatiku!

emmm bagus jugak ideamu yg bijak kita ganti dgn jantung pisang!
Pisang????
aduh aku sensitif tau sebut pisang!!!!!!

wis...jaga ko!!
kalau ko dekat aku tau mau buat apa dengan kamu??

wis...kau kenal tak sapa yg ubah template ni!
ko kirim salam sayang padanya katakan aku mau kirim bom serbuk ko cuba dapatkan alamatnya!

wis..meh sini aku bisik..pppssstt!cemana kalau kau jadi pembunuh upahanku???huh!rasa macam pilem Hollywood je kisah ni!!

monyet tu kecik ker,
yang rosak template akak ni monyet ker.

gapar...bukanla...
yg rosakkan template ni teruna impian pojaan Malaya!!

Gapar mana plak ni tetiba muncul???hehhehhe salamkenal Gapar sedap nama!Pinjam jap buat id blog baru...huhuhu

wawa watz up....
dont worry that thing must come down soon....
hiihiii...

adik...wawa dah tak der tenaga nak baiki dan buat yg terbaik adik...wawa bz sayang!
Lepas ni wawa kena tumpu pada pelajaran!
Thanks adik....missed u dear!

Back To Top