Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T08:03

RETNAWATI AKA AKO MASUK TV KOMPANGGGGG!!!KELEMPOOONGG!!!!KELEMPAANNGGG!!!!!!


Dato' aaaa apasal tak sebut nama 'lawa'???kan pelik gak nama lawa tu????issshh...
awat x ubah skripp????huhuu..


Retnawati..makin pemes n mebeles selepas masuk Tv nanti!!!Tahniah kerana menjadi jurucakap MSJBOX


8 Komentar untuk "RETNAWATI AKA AKO MASUK TV KOMPANGGGGG!!!KELEMPOOONGG!!!!KELEMPAANNGGG!!!!!!"

Patutnya, Lawa jugak jadi jemputan. Rasanya, kompom juruhebah tak tau part mana yang dia nak stop!. Hahaaahhaha...Saja nyakat ko!

sebagai peminat blogger blogger - sempat saya salam saudari retna tadi kak lawa.

Azlanlin...hahhaha memang sah jika haku yg diundang..pot pet pot pet...hengga dato' tu naik????naik apa????naik heran???hahhaaha..
aku tentu lawan tokey dan tak mahu ikut skrip!!!Bukan takat 20 minit??More....aku seludup skrip sendiri!!

Takut daklan...oi..takut kene sula!!Tapi x per ryann ada...aku sembunyi belakang ryann!!! hahhahah!!

Ryaan....dah agak dah ryann keje kat RTM tapi tak tahu bahagian mana?

Best kan jadi orang TV walau keje dibelakang tabir...

Ryann...aku juga terkilan menatap wajahmu sudikah dikau(cewah mcm pilem P ramlee) emel gambarmu ku kan jaga amanah itu!

ala...kak. saya kebetulan saja singgah di rtm tu. hehehe. rupa saya ala ala winona ryder mix kan dengan whoopi goldberg. hahaha...saya memang suka buat kak terkilan. nanti ye kak..satu hari nanti. sayang kak lawa

uuwwaaa....majuk majuk!!!kalau mati sebelum tatap wajahmu kan merana tu ryann???

nama topek antara nama orang pelik... huhu... pelik ke yerk??

Topek pelik tapi benar...best per nama tu unik!!

Back To Top