Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T05:42

Aku bagaikan sudah hilang sabar....


Aku hilang sabar ENTAH LA... AKU DAH MALAS NAK MEMIKIRKAN ADIK KESAYANGAN AKU. AKU TERPAKSA LUPAKAN DIA BUAT SEMEMTARA WAKTU... TERPAKSA EDIT POST NI.. DEMI MENJAGA HATI ADIK AKU. DOA KU AGAR ADIK SIHAT SETELAH MELAHIRKAN ANAK SULUNGNYArAYA NANTI DATANGLAH RUMAH KAK SAYANG.. KAK TERIMA ADIK DGN HATI TERBUKA.. INGAT KAK ADALAH PENGGANTI ARWAH MAK KITA.. KEMBALIKAN KEBAHAGIAAN KELUARGA KITA BAGAI MASA MASA LALU....




1 Komentar untuk "Aku bagaikan sudah hilang sabar...."

Memang 'ramai' suami yg berpoligami skrg ni perangai macam bangkai! Bukan saja tak adil pada para isteri... nikah lain kat siam tak didaftarkan di sini, kelahiran anak pun ada yg tak reti nak gi daftar. Anak bercepiak 3 4 org tapi sorang pun tak didaftarkan. Bila isteri buka mulut... muka isteri dihadiahkan dengan kepala lutut! Suami ke namanya camtu?

Back To Top