Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T05:21

N3 Khas Buat Pu3 Syamimi Izzati



Hari ini mama tak sempat hadir Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang buat anak mama Mimi!
Tahniah sayang! Mama bukan sengaja tidak hadirkan diri walau kita berdua sering bersama di sebuah sekolah...namun hari ini mama tidak punya kesempatan itu untuk meraikan kejayaanmu sayang!Mama terpaksa hadir demi kertas peperiksaan mama yang akhir untuk semester ini sayang!Harap anak mama memahaminya sayang!

Mama terharu semasa menulis ini mama menitiskan air mata gembira kerana anak mama Mimi berjaya terpilih sebagai pelajar cemerlang setelah Mimi berjaya mendapat 5A dalam beberapa siri peperiksaan percubaan UPSR daerah dan negeri!Semoga anak mama menjadi idola buat kawan kawanmu di sekolah kita!Mama bangga dengan kejayaanmu sayang!Mama dulu pun hanya mendapat 2A dlm peperiksaan di sekolah rendah!
Maknanya Mimi dah mengatasi mama!
Kini mama nak mimi bersaing dengan mama demi segulung ijazah pula sayang!

Ku abadikan di dada blog ini n3 khas buat anak kesayanganku Pu3mimi!Semoga mimi berjaya mendapat 5A dalam UPSR seperti harapan mama dan seluruh warga sekolah kita!
3 Komentar untuk "N3 Khas Buat Pu3 Syamimi Izzati"

wah,comeinya budak ni..nak mengorat boleh?sy single lagi..muahahahaa habislah budak ni jadi anak didik cik lawa,lingkuplah budak ni..hehehe cikgu kencing berdiri,anak murid kencing berlari..kah..kah..kah..silap haribulan dia suruh budak ni pakai g-string yang cik lawa pakaikan untuk badak dia yang hensem tu..kah..kah..kah..

hang ni seb bek aku masih menten sabar..kerana ku tahu sabar tu separuh dari iman...skema ni!!
Nak kata buta huruf...sekolah?nak kata bengap? pandai...susah tui!hang baca dan eja kuat kuat ni anak aku pu3 mimi jangan dok doakan yg x elok buat kesayanganku!!!Ku hamok 7 keturunan hahhahha!!!

Komen first tu lari tajuk terus..

Back To Top