Tirai Hidup Menyajikan Cerita Dan Kisah Hidup Fitrah

T04:50

KENA BATANG HIDUNG KE???

Rasa terpanggl untuk mencari bahan seperti ini untuk dikongsi bersama pembacaku.
Aku hairan kenapa masih ada orang yang alim dan warak masih melakukan perbuatan seperti yang disenaraikan di bawah ini????

Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) 2003


DENDA: TIDAK MELEBIHI RM1,000.00 @ TIDAK MELEBIHI 6 BULAN PENJARA @ KEDUA-DUANYA SEKALI.

1.Tidak Menunaikan Solat Jumaat
2.Lelaki Berlagak Seperti Perempuan
3.Perbuatan Tidak Sopan Di Tempat Awam
4.Tidak Hadir Di Hadapan Pendaftar Dalam Masa Yang Ditetapkan
5.Poligami Tanpa Kebenaran Mahkamah
6.Perceraian Di Luar Mahkamah Tanpa Kebenaran Mahkamah
7.Meninggal Langsung Isteri
8.Menganiayai Isteri / Suami
9.Tidak Memberi Keadilan Yang Sewajarnya Kepada Isteri

Catatan: Rujukan dalam pencarian di internet!Sesiapa ada bahan terkini sila berikan pada saya-lawa penerbit Tiraihidup
7 Komentar untuk "KENA BATANG HIDUNG KE???"

Aku tahu apa sebabnya.....

1. datang bulan.
2. ada perempuan yang berlagak macam lelaki.
3. sopan mesti ada santun...kalau sopan saje tak complete...kita mesti sopan santun...
4. cuti sakit..sama la macam 2 orang ADUN perak tu...
5. Yang tu aku tak faham poligami tu apa? politeknik dan poliklinik aku tahu la....
6.Masa hari kejadian tu Kunci pintu mahkamah hilang ... tak sempat nak cerai kat dalam mahkamah..
6.Siapa yang meninggal tu? Innalillah...
7.Sebab perkataan ni la aku gagal peperiksaan bahasa melayu....'menganiayai'aku akan ingat sampai bila-bila
8. Masuklah parti keadilan (PKR) walaupun tak adil org akan cakap adil..sebab ahli keadilan..

Kalau tak puas hati dengan sebab dan alasan aku ni... telefon aku sekarang 999..

oitttttt no 9 cek!!!!Awat tak jawabbb soklan no 9???ni nak hamok ni!!!!

cuba cik lawa bc entry chemot yg ni.alim dan warak nih..

http://www.chemot.com/2009/01/new-years-eve-suami-main-kayu-tiga.html

salam aunty...apa ke hal nya pulok jadi loyar syariee nih..ehehehe

rasa terpanggil pulak nak tambah.. memang tak dinafikan ada diantara ustaz2 yang kononnya alim tu buat perangai tak senonoh. Ada contoh sorang ustaz tu, selalu pergi buat tangkapan orang khlawat, tapi dia sendiri buat maksiat kat hotel. Namun kes-kes macam ni tak banyak. Namun begitu akibat nila setitik, rosak susu sebelanga kan?

siapakah ostad iteww??
Jangan dia hajak haku naik hotel dah ler....muhahahhahah
dia hajak naik hotel time kursus x per...:)

uiks wirabiru????musyhkil sapa ek wira biru ni??
wira...masuk jaawab sat siapakah tuan hamba??

chemot...cuba masuk tgk surat Minachi plak hehheh

Back To Top